חייג עכשיו - ייעוץ חינם!
052-593-2696

 אינסטלטור זמין 24 שעות אינסטלטור 24 שעות ביממה שירות חירום  

הכי זולים בארץ מחירים הזולים בארץ בהתחייבות!

ביובית זמינה 24 שעות שירותי ביובית  24 שעות!

שורשים מקווי ביוב  טיפול בשורשים והוצאת שאריות בטון מביוב

20 שנות מוניטין  21 שנים של ניסיון ומוניטין במקצוע כאינסטלטור!

משאבות טבולות החלפת ותיקון של משאבות טבולות

מוקד 24 שעותמוקד לילה 24 שעות: 052-5932696, 052-8082999

שירותי ביובית מקומיים

בורות ספיגה

בארצנו הקטנטונת קיימים מבנים שנבנו בתקופות שונות. ממבנים חדשים בבניה חדשה ועד מבנים עוד מימי המנדט הבריטי.

באותם מבנים ישנים פתרו את בעיות הביוב באמצעות בורות ספיגה שהם אולי המקור להמצאת הביובית.

בורות הספיגה אוגרים את השפכים וגורמים להם לחלחל לקרקע. לאחר תקופה מסוימת הבור נסתם והוא מרוקן באמצעות ביובית. הדבר מתרחש בדרך כלל לאחר מספר שנים בבתי מגורים ישנים ויתכן אף פחות כאשר מדובר על בתים משותפים מרובי דיירים. הביובית פותרת את הבעיה עד לפעם הבאה.

במקרה של בורות ספיגה אין מקום להזמנת אינסטלטור רגיל. בורות הספיגה נסתמים ויש צורך בביובית. במקרה זה יש צורך באינסטלטור אשר רכש התמחות, והוא מוכשר ועדיף בעל ניסיון בהפעלת ביובית.

בתחום סתימות מסוג זה אין מנוס ואין דרך אחרת אשר מסוגלת לפתור בעיה מסוג זה מלבד הביובית.

עיריות שונות, אשר קיימים בהן מבנים ישנים עם בורות ספיגה, ויש לא מעט כאלה, מתפעלים שרותי ביובית אם באמצעות קבלן ואם על ידי רכישה חד פעמית (אשר משתלמת בסופו של דבר לעירייה) של ביובית לצרכי העירייה. אם נחפש, למשל באינטרנט, מידע על הרשויות המקומיות בתחום המים והביוב נוכל למצוא ביובית בחולון וכאלה אף בהרצליה, ראשון לציון, חיפה ועוד.

במקרה של בורות ספיגה, כפי שאנו למדים, יהיה צורך תמידי בשרותי ביובית. אמנם לאחר פעולתה היא מקנה "שקט" לתקופה יחסית ארוכה (תלוי בגודל המבנה) אך התופעה היא מחזורית והביובית בהרצליה למשל, עם האינסטלטור המפעיל אותה יקראו לדגל שוב ושוב שכן בורות הספיגה יסתמו שוב ושוב...

 

הביובית – מה היא בעצם?

אותו ציוד המאפשר את השאיבה של בורות הספיגה מלכלוך, שפכים ופסולת שגורמים לסתימתם נקרא ביובית. היא מורכבת למעשה ממשאית שעל גבה מצוי מיכל מיוחד לאגירה של הפסולת הנשאבת. כמו כן מכילה הביובית מספר סוגי צינורות שבהן משתמשים להחדרה אל תוך בורות הספיגה. כל סוג צינור נועד לשימוש בהתאם לאופי הפסולת. הביובית מכילה גם משאבה רבת עוצמה המבצעת בפועל את השאיבה באמצעות הצינור הספציפי המתאים למקרה. בפועל הביובית שואבת את הפסולת באמצעות הצינור ומעבירה אותה הישר אל המיכלית המותקנת בה.

שימושים נוספים

הביובית משמשת אינסטלטורים מומחים לא רק בפינוי בורות ספיגה במבנים ישנים. היא משמשת גם לפינוי וניקוז סתימות שנוצרות בבורות אגירה בכל סוגי המבנים חדשים כישנים. מערכות ביוב, בבתי מגורים או מפעלים, גם החדשות ביותר אינן חסינות בפני סתימות...

מאת: המומחים לאינסטלציה
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1

תגובות



    פרסומת - יוסף האינסטלטור

    פרסומת

    החדשות של יוסף האינסטלטור

    כמה טוב שנכנסתם לפורטל של יוסף האינסטלטור, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של שירותי אינסטלציה איכותיים במגוון תחומים.

     

    חדש! שירותי חורף, אנחנו כאן בשבילכם במשך 24 שעות ביממה ונספק לכם שירותי חירום וS.O.S בכל שעה ביום. גם אם באמצע הלילה הבית מוצף, הביוב עולה על גדותיו, אין סיבה להיכנס ללחץ, אנחנו כאן לספק לכם מענה מלא בכל שעות היממה. הזמינו אותנו ונגיע כמה שיותר מהר עד עליכם, שירותי חורף 2014 של יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    כמה טוב שנכנסתם לאתר של יוסף רבינוביץ האינסטלטור, נשמח לספק לגם מגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, שירותי ביובית ואינסטלטורים בכל רחבי הארץ.

    אני מבין שאתה צריך אינסטלטור, אחד כזה איכותי, אמין שלא לוקח הרבה כסף, עושה עבודה טובה כמו של פעם.

    עם ציוד עכשווי ומתקדם לפתיחת סתימות, אינסטלטור שיש לו פתרון לכל בעיה, אחד שיודע להגיד לך בדיוק מהו הפתרון ויודע מתי לצחוק ומתי להצחיק אותך.

    אתה מחפש את בעל המקצוע המושלם, לא כזה שישגע אותך, אחד שיבוא בזמן, שיתן שירות, יקח את מה שמגיע לו ופשוט ילך.

    אתה מחפש את  יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    תמיד מספקים מענה, בכל שעות היום וכמובן גם בלילה במוקד מיוחד המספק מענה 24 שעות ביממה, אם אתה רוצה לקבל מענה מלא נשמח לספק לך אותו.