חייג עכשיו - ייעוץ חינם!
052-593-2696

 אינסטלטור זמין 24 שעות אינסטלטור 24 שעות ביממה שירות חירום  

הכי זולים בארץ מחירים הזולים בארץ בהתחייבות!

ביובית זמינה 24 שעות שירותי ביובית  24 שעות!

שורשים מקווי ביוב  טיפול בשורשים והוצאת שאריות בטון מביוב

20 שנות מוניטין  21 שנים של ניסיון ומוניטין במקצוע כאינסטלטור!

משאבות טבולות החלפת ותיקון של משאבות טבולות

מוקד 24 שעותמוקד לילה 24 שעות: 052-5932696, 052-8082999

צילום צנרת ואיתור נזילות

איתור וגילוי נזילות – חשיבותם המקצועית

 


איתור גורם לבעיה הוא צעד ראשון בפתרונה. כך גם בתחום איתור נזילות מים. כאשר אנחנו מאתרים נזילות רגע ההיווכחות לדעת בעובדה המדאיגה הזו הוא הרגע שבו צל ההר הופך להר עצמו. זו בזו עולים מחשבות לא טובות וריחות רעים. זה בזה מתערבבים ונמהלים מושגים: ביוב, רטיבות, עובש, סתימה, איטום, החלפת צנרת. ומאליה עולה השאלה? מה עושים? למי פונים? עכשיו, בשעת לילה מאוחרת. מתחיל חיפוש: אינסטלטור 24 שעות,

ביובית בראשון לציון  אחד כזה אנחנו מחפשים – בעל  מקצוע שלא ינום ולא יישן ויהיה זמין עבורנו מעכשיו לעכשיו, לאלתר, כי הנזילה עלולה להתפשט.

 

חשיבותה של מקצוענות:

 

כדי לא להיוותר במצב של חוסר אונים, בהעדר יכולת למצוא איש מקצוע טוב ואמין שיוכל לתת מענה לאיתור מהיר של נזילה, חשוב ליצור קשר מבעוד מועד עם אינסטלטור מומחה,  שברשותו מכשירים לאיתור נזילות מים (גלאי נזילות). ציוד מתקדם מאפשר איתור מהיר ללא צורך לעקור מרצפות ולקדוח בקירות ולחולל אי סדר ולכלכוך בבית.

איתור נקודתי מדויק של סיבת הנזילה עשוי לחסוך לכם כסף ולמנוע הוצאות מיותרות. לא כל נזילה מעידה על צורך להחליף את כל הצנרת. ככל שאיש המקצוע יהיה מנוסה ואמין יותר, כך תוכלו להיות בטוחים שהוא לא יגבה מכם שקל מיותר ולא יערים עליכם.

 

אל תזניחו:

 

רטיבות שאינה מטופלת עלולה להיהפך לדליפה וזו לנזילה. מכאן עלולה להתקצר הדרך עד להצפה ול – חלילה – שיטפון.יש לטפל מבעוד מועד בכל תופעה העלולה להעיד כי משהו אינו תקין במערכת המים. מובן שאינכם חייבים להיות אנשי מקצוע אבל עליכם מוטלת האחריות, מה גם כשמדובר בביתכם, לא להתרשל ולא להתעצל וברגע שאתם מבחינים בהיווצרותה של נזילה – לדווח על כך מבעוד מועד לאינסטלטור.

על-מנת לוודא כי אתם מזמינים שירות משרברב המסוגל לבצע איתור נזילה, שאלו את איש המקצוע האם ברשותו ציוד מתאים, משוכלל, לביצוע איתור נזילות (לרבות אמצעי תרמיים), בקשו לראות אישורי הסמכה, לקבל שמות של לקוחות שהוא איתר נזילות בביתם.

איתור מבעוד מועד של הסיבה לנזילה עשוי לקצר את משך הזמן שיידרש לתיקונה ולחיסכון במשאבים. אי עמידה על משמר הטפטוף עלול להעמיד אתכם במצב בלתי נעים כלל ועיקר, כאשר הוא ייהפך לזרם שקשה יהיה לסכור אותו.

איתור נזילות עשוי למנוע הצפות. אם וכאשר יש לכם חשד כי משהו אינו תקין – ולו גם טיפה – חשוב שתקראו  לאלתר לאיש מקצוע – אינסטלטור, המומחה, בין השאר, בתחום איתור נזילות מים. איתור נזילה מחייב לא רק מיומנות אלא גם ציוד טכני מתקדם, שבאמצעותו ניתן לזהות נזילה סמויה, בתהליך התהוות,  לפני שהיא הופכת גלויה.

 

גילוי נזילות מים - יפה טיפה אחת קודם:

 

נזילה היא אחת התופעות השכיחות של ליקויי בניה. בדרך כלל רטיבות בקיר עלולה להעיד על נזילה אף כי לא בהכרח. מאחר שאיתור נזילה הוא תנאי בסיסי, הכרחי, לתיקונה, חשוב ביותר לבחור איש מקצוע אמין, בעל ניסיון וקבלות מוכחות על הצלחות בתחום איתור נזילות.

על מנת להסיר ספק ולשלול אפשרות של נזילות, מומלץ לא להתמהמה ולהזמין לאלתר (כאמור, לא לפני בדיקה יסודית) מומחה. רטיבות בדירה עלולה להיות אינדיקציה לקיומה של נזילה, אבל לא אחת יש עדות ברורה לכך, שבה יכולים להבחין גם מי שאינם בעלי מקצוע, בתופעה של נזילות בצנרת.

שרברבים המצוידים במכשירים מתקדמים לאיתור נזילות יועדפו על פני מי שאינם מצוידים במכשירים כאלה. ההבדל בין זיהוי ממוקד ומדויק של נזילה לבין טעות בזיהוי עלול לא רק לעלות כסף רב אלא גם לגרום להצפת הבית ולהרס רהיטים וציוד בו, לבזבוז מים משווע וגם לעגמת נפש רב

 

איתור נזילות – חלופה נוספת:

 

אחת החלופות האפשריות הפתוחות בפני מי שמבקשים באמצעות אינסטלטור להסתייע בשירות מקצועי לאיתור נזילות היא פנייה אל חברות המבצעות סריקות תרמיות באמצעות מצלמת אינפרא-אדום לצורך איתור נזילות. היתרון בשימוש בשירותיה של חברה מקצועית הוא בכך שהיא אינה מסתפקת בבדיקה אלא מוציאה דוח מפורט על אודות הבדיקה, לרבות תמונות שבהן מוצגים הליקויים (במידה שנמצאו) וכמו כן מתן ייעוץ והכוונה כיצד לתקן אותם. חשוב לציין, כי בדיקה תרמית  היא בדיקה לא חודרנית שאינה כרוכה בשבירת קירות או בגרימת נזק פיזי כל שהוא לתשתיות הבית.

שורה תחתונה: יש כיום אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור נזילות. שכירת שירות של מי שמצוידים באמצעים אלה עשויה לחסוך לכם כסף וזמן. בהצלחה במציאת אינסטלטור בהוד השרון!

 

מאת: המומחים לאינסטלציה
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2

תגובות



    פרסומת - יוסף האינסטלטור

    פרסומת

    החדשות של יוסף האינסטלטור

    כמה טוב שנכנסתם לפורטל של יוסף האינסטלטור, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של שירותי אינסטלציה איכותיים במגוון תחומים.

     

    חדש! שירותי חורף, אנחנו כאן בשבילכם במשך 24 שעות ביממה ונספק לכם שירותי חירום וS.O.S בכל שעה ביום. גם אם באמצע הלילה הבית מוצף, הביוב עולה על גדותיו, אין סיבה להיכנס ללחץ, אנחנו כאן לספק לכם מענה מלא בכל שעות היממה. הזמינו אותנו ונגיע כמה שיותר מהר עד עליכם, שירותי חורף 2014 של יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    כמה טוב שנכנסתם לאתר של יוסף רבינוביץ האינסטלטור, נשמח לספק לגם מגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, שירותי ביובית ואינסטלטורים בכל רחבי הארץ.

    אני מבין שאתה צריך אינסטלטור, אחד כזה איכותי, אמין שלא לוקח הרבה כסף, עושה עבודה טובה כמו של פעם.

    עם ציוד עכשווי ומתקדם לפתיחת סתימות, אינסטלטור שיש לו פתרון לכל בעיה, אחד שיודע להגיד לך בדיוק מהו הפתרון ויודע מתי לצחוק ומתי להצחיק אותך.

    אתה מחפש את בעל המקצוע המושלם, לא כזה שישגע אותך, אחד שיבוא בזמן, שיתן שירות, יקח את מה שמגיע לו ופשוט ילך.

    אתה מחפש את  יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    תמיד מספקים מענה, בכל שעות היום וכמובן גם בלילה במוקד מיוחד המספק מענה 24 שעות ביממה, אם אתה רוצה לקבל מענה מלא נשמח לספק לך אותו.