חייג עכשיו - ייעוץ חינם!
052-593-2696

 אינסטלטור זמין 24 שעות אינסטלטור 24 שעות ביממה שירות חירום  

הכי זולים בארץ מחירים הזולים בארץ בהתחייבות!

ביובית זמינה 24 שעות שירותי ביובית  24 שעות!

שורשים מקווי ביוב  טיפול בשורשים והוצאת שאריות בטון מביוב

20 שנות מוניטין  21 שנים של ניסיון ומוניטין במקצוע כאינסטלטור!

משאבות טבולות החלפת ותיקון של משאבות טבולות

מוקד 24 שעותמוקד לילה 24 שעות: 052-5932696, 052-8082999

איתור נזילות מים וסתימות בביוב

הבעיות הכרוכות במעבר דירה

 

כמה פעמים קרה לכם שעמדתם בפני חתימת חוזה לכניסה לבית חדש או השכרת דירה והכל היה נראה בסדר וחדש או משופץ אך ברגע שהחוזה נחתם וכף רגליכם דרכה בדירה בתור הבעלים החדשים, פתאום כל הניסים והנפלאות לא איחרו להגיע? כמה פעמים שמעתם כי איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות באופן כללי הם דבר הכרחי? כל מי שאמר זאת אי פעם, צדק!

 

איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות אחרת כלשהי, הן בין הדברים הראשונים והחשובים ביותר שיש לחפש בכל דירה.

 

רוב הבעיות הכרוכות בדירות ישנות קשורות לבעיות בצנרת. בדרך כלל, לפני מעבר לדירה שכורה, חשוב להביא מומחה לאיתור סתימות בביוב או איתור נזילות מים כיוון שהדירות השכורות ברב המקרים ישנות ולא הושקע בהם מאמץ או שיפוץ מקיף לטובת צנרת כיוון שבעל הדירה לא נוכח שם ורק משכיר אותה לדיירים מזדמנים. החלפת צנרת ביוב אינה זולה ודורשת זמן, אך חשוב להשקיע את הזמן והכסף בכדי למנוע בעיות בעתיד והוצאה כלכלית לא מבוקרת עקב לחץ זמן או כל גורם אחר, מה גם שהחלפת צנרת בביוב עקב שחיקה או התיישנות, מראש עוד לפני שמשהו נסתם או נהרס, תיתן לנו שקט נפשי ומספיק זמן לחפש אחר מומחים בנושא שיעשו עבודה טובה במינימום זמן ובמחירים הוגנים. כמובן במקרים של נזילות ורטיבות, אנו צריכים לקרוא לבעל מקצוע אשר יסייע באיתור נזילות תוך מתן טיפול הולם כגון החלפת צנרת ביוב במידה וצריך, הסרת שומנים בביובטיפול בשורשים בצנרת, שטיפת ביובים, שיפוץ בריכות ביוב ועוד.

 

דירה שכורה/יד שניה:

 

איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות אחרת כלשהי הם הדבר החשוב ביותר במעבר לדירה שכורה שאינה חדשה. תמיד תעיפו מבט על הקירות בדירה ובדקו היטב מאחורי הרהיטים שכן לעתים הרטיבויות והפגמים הכי גדולים מוסתרים היטב מאחורי הספה או המיטה. איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות אחרת הן דבר הכרחי למניעת בעיה עתידית. אם תפתחו טוב את העיניים ותתנו תשומת לב יתרה לכל פרט ותסתכלו בכל פינה בדירה, תוכלו לחסוך מעצמיכם הרבה כאב ראש והוצאות כלכליות בשלב מאוחר יותר. מעבר לכך שחשוב להסתכל בכל פינה, אל תשכחו להיכנס לשירותים ולהוריד את המים כמה פעמים. איתור סתימות בביוב יכול להתחיל מבדיקה פשוטה שלכם. לא תמיד תוכלו לעלות על סתימה בשירותים אחרי כמה הורדות מים, אבל שווה לנסות, זה לא יזיק. פתחו את הברזים במקלחת ובכל הכיורים בדירה על מנת לבדוק את מידת לחץ המים ותקינות הברזים, כמו כן שימו לב האם המים שבכיור יורדים במהרה או שהם מתעכבים מעט. אם שמתם לב לאי אילו בעיות, אל תהססו לבקש מבעל הבית שיזמין בעל מקצוע לטובת איתור נזילות מים או איתור נזילות כלשהי, כמו גם איתור סתימות בביוב ואם צריך, שיבצע החלפת צנרת ביוב בהתאם. עדיף לבצע איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות כלשהי עוד לפני המעבר ולא בזמן או אחרי המעבר. אם מדובר ברכישה של דירה, נסו להתמקח עם הבעלים על המחיר ואו לדרוש ממנו לטפל בבעיה. איתור נזילות או איתור סתימות בביוב על ידי בעל מקצוע, זה דבר לא זול. אם אותו בעלים אינו מוכן לדאוג לכך בעצמו אז דרשו שיוריד במחיר בהתחשב בכך שאתם אלו שתצטרכו לטפל בבעיה ולשלם מכספיכם לבעל מקצוע לטובת איתור נזילות מים. כמובן שאם יש בעיה כגון שורשים בצנרת או שצריך לבצע הסרת שומנים בביוב, חשוב לבדוק את שאר הדברים בדירה שכן יש מצב גדול כי זאת אינה הבעיה היחידה ואול יש גם לבצע שיפוץ בריכות ביוב או החלפת צנרת בביוב וכי כנראה כל הדירה עצמה ישנה ויש יש אפשרות גבוהה שיש בלאי על דברים נוספים כגון חוטי החשמל, רצפות לא תקינות ועוד. יכולות לצוץ בעיות רבות כגון סתימת שורשים בצנרת או סתימות עקב סיבות אחרות וחשוב להזמין בעל מקצוע מתאים שיידע כיצד לטפל בבעיות אלה כגון שימוש בביו קלין (תכשיר מיוחד לשורשים בביוב) על מנת למנוע את חזרתן. גם אם בעל הדירה טוען כי מכיר מישהו או איש מקצוע שאותו יזמין לטובת איתור נזילות, איתור סתימות בביוב או טיפול בבעיה אחרת כלשהי, בדקו גם אתם והתייעצו עם אנשים אחרים על מנת לוודא שאכן אתם מקבלים את הטיפול הראוי והטוב ביותר ושהמחירים שמבקשים מכם אכן הוגן.

 

איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות הנגרמת מכל סיבה שהיא, הן בדיקות הכרחיות וחשובות שיחסכו לכם הוצאות כספיות וכאבי ראש בעתיד. חשוב מאוד שתדעו את הזכויות שלכם בכל הקשור לדירה שכורה וכי טיפול בצנרת או כל בעיה אחרת שבדירה שמקורה בהתיישנות הדירה ולא נוצרה כתוצאה מהרס שלכם או של הדיירים הנוכחים, היא אמורה להיות בטיפול של בעל הדירה ומכספו.איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות אחרת כלשהי, אמורה להיות באחריותו של בעל הדירה אך לא תמיד כך הדבר ולכן הכרחי כי אתם בתור השוכרים, תשימו לב ואולי עדיף שתחפשו אחר נכסים להשכרה או לקנייה מיד שנייה שעברו שיפוץ לאחרונה או שחדשים יחסית על מנת להימנע כמה שיותר מבעיות צנרת עתידיות וכדומה.

 

דירה חדשה:

 

איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות כלשהי הכרחית גם בקניית דירה חדשה! אל תחשבו כי אם אתם עוברים לדירה חדשה שרק נבנתה או עדיין בתהליכים אתם פטורים מבעיות שונות הקשורות לצנרת או חוטי חשמל, כי אין זה נכון. דווקא במקרים בהם אתם רוכשים דירה בבנייה, תוכלו לוודא ולבדוק שהכל מונח כהלכה ונעשה בצורה מקצועית ומדויקת אשר תמנע בעיות בעתיד. איתור סתימות בביוב או איתור נזילות בבניין או בדירה יכולה להיעשות גם על ידי מומחה שלכם אתם הבאתם על מנת שיבדוק את הבניין אליו אתם עתידים לעבור. יכולים להיות מקרים בהם נעשה שימוש בצנרת ישנה לטובת בנייה חדשה. לעתים, הלחץ להספיק לסיים לבנות כמה שיותר דירות במינימום זמן, מביאה לעבודה רשלנית אשר תגרום בעתיד לנזק בדירות ובבניין. חשוב לבדוק מי אותה חברת בנייה, מי מטפל בצנרת, כיצד הם עושים זאת, מה הרזומה שלהם ואם יש אפשרות אז גם לדבר עם דיירים שכבר עברו לדירות מסוג זה או שביצעו רכישה בעבר בפרויקטים קודמים עם אותה חברת בנייה ולשאול אותם האם מרוצים, מה הבעיות שנתקלו בהם במידה ויש, האם נאלצו להביא בעל מקצוע לטובת איתור נזילות מים ועוד. כל התחקיר ההתחלתי רלוונטי וחשוב על מנת לחסוך את הנזקים הכלכליים הנוספים בעתיד עקב בעיה זו או אחרת. הרי לבטח לא תהיו מעוניינים להזמין איש מקצוע זמן קצר לאחר שרכשתם דירה על מנת שיגיע ויבצע איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב או איתור נזילות כלשהי אחרת כיוון שיש לכם רטיבות בקירות בדירה החדשה. מעבר לבדיקת צנרת שזה אחד הדברים החשובים ברכישת דירה, תוכלו גם לדרוש מאותם בעלי מקצוע את המיקום של השקעים בקירות ולתכנן את מיקומם בהתאם לריהוט ולחדרים. אותם בעלי מקצוע יניחו את חוטי החשמל בתוך הקירות בהתאם לשקעים.

 

כמובן אל תשכחו כי פעמים לא מעטות, בעיות של צנרת ואיתור נזילות ייגרמו מהשכן מלמעלה. יום אחד תגיעו הביתה ותגלו רטיבות בתקרה שמקורה בעיה בצנרת של השכן שגרמה להצפה בביתו. איתור נזילות מים או איתור סתימות בביוב היו יכולות למנוע מתרחיש זה לקרות. במקרים אלו, חלה החובה על אותו שכן לטפל בבעיה כיוון שהנזק נגרם על ידו. איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות כלשהי הכרחית גם במצב הזה. אל תקלו ראש בדבר ותתייעצו עם בעלי מקצוע בעניין ובקשו גם מאותו שכן לעשות זאת על מנת למנוע בעיה שכזאת בעתיד. יכול להיות כי יש בעיה עקב סתימת שורשים ויש להשתמש בביו קלין או לתת כל טיפול מתאים אחר. דרשו מאותו שכן כי יזמין בעל מקצוע שיבצע החלפת צנרת בביוב במידה וצריך ואף יבצע איתור סתימות בביוב או איתור נזילות כלשהן בכל הדירה על מנת למנוע מקרה שכזה בעתיד.

 

איתור נזילות מים, איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות בכללי הן דבר הכרחי לפני מעבר לדירה חדשה, משופצת, שכורה. לעתים, טיפול או בדיקה מראש, מונעים בעיות עתידיות שמגיעות ב"הפתעה". לא חסרים בעלי מקצוע אשר מפתים אותנו להגיע אליהם ולהזמין את שירותיהם דרך המחיר המוזל אותו הם מציעים לנו, בין אם תיקון צנרת ביוב ללא הרס במחיר מצחיק או הסרת שומנים בביוב. כמובן שגם לעתים ישכנעו אותנו כי צריך להביא איש מקצוע לטובת איתור סתימות בביוב או איתור נזילות מים גם אם הכל תקין ואין אנו צריכים, אל תשללו זאת באופן מיידי. לא תמיד מה שזול הוא באיכות נמוכה, אך גם לא בהכרח הוא טוב. המחיר הוא גורם מכריע וחשוב בהחלטה, אך חשוב להסתכל גם על הוותק של אותו בעל מקצוע, מהם תחומי העבודה שלו, האם הוא יידע לתת מענה ספציפי לבעיה שלנו? האם הוא יבצע איתור סתימות בביוב ואיתור נזילות מים באופן יסודי ומעמיק ואף יבצע עבודות כגון שטיפת ביובים, הסרת שומנים בביוב או תיקון צנרת ביוב ללא הרס, כמה זמן עבודה הוא משקיע בכל בעיה, האם יתבצע איתור נזילות אחרת, האם הוא ידע לאתר את הבעיה הנכונה ויצליח למנוע את חזרתה בעתיד וכמובן הכי חשוב, האם הוא בכלל יודע מה הוא עושה?! כמובן שרצוי ועדיף להתייעץ עם חברים או בני משפחה שמכירים איש מקצוע זה או אחר וממליצים בחום על עבודתו מתוך ניסיון קודם. אם אין זה המצב ואתם לא בלחץ של זמן עקב סתימת שורשים בצנרת או משהו כזה, תתרווחו לכם והתחילו לעבוד. בדקו את כל האופציות שפרושות לפניכם ונסו לאתר בעלי מקצוע באזור שלכם תוך חיפוש מעמיק אחר תחומי העיסוק שלו, וותק ומחיר. השוו בין כל התוצאות שמצאתם וראו מה הכי משתלם ואיכותי ובדקו אם תחומי ההתמחות שלו מכסים בעיות כגון: איתור נזילות, איתור סתימות בביוב, שורשים בצנרת, תיקון צנרת ביוב ללא הרס, הסרת שומנים בביוב, החלפת צנרת בביוב, שטיפת ביובים, שיפוץ בריכות ביוב, סתימת שורשים, איתור נזילות מים וכל דבר חשוב אחר הזמינו ביובית לשטיפת קווי ביוב והעזרו בביובית ברמת גן.

 

איתור נזילות מים באמצעות אינסטלטור ברחובות, איתור סתימות בביוב או כל איתור נזילות אחרת, הינו הכרחי וחשוב. השקיעו מאמץ כל כמה שנים לבדוק שהצנרת תקינה ושלא נגרם נזק עקב שחיקה או כל סיבה אחרת.

 

 

מאת: המומחים לאינסטלציה
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2

תגובות



    פרסומת - יוסף האינסטלטור

    פרסומת

    החדשות של יוסף האינסטלטור

    כמה טוב שנכנסתם לפורטל של יוסף האינסטלטור, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של שירותי אינסטלציה איכותיים במגוון תחומים.

     

    חדש! שירותי חורף, אנחנו כאן בשבילכם במשך 24 שעות ביממה ונספק לכם שירותי חירום וS.O.S בכל שעה ביום. גם אם באמצע הלילה הבית מוצף, הביוב עולה על גדותיו, אין סיבה להיכנס ללחץ, אנחנו כאן לספק לכם מענה מלא בכל שעות היממה. הזמינו אותנו ונגיע כמה שיותר מהר עד עליכם, שירותי חורף 2014 של יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    כמה טוב שנכנסתם לאתר של יוסף רבינוביץ האינסטלטור, נשמח לספק לגם מגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, שירותי ביובית ואינסטלטורים בכל רחבי הארץ.

    אני מבין שאתה צריך אינסטלטור, אחד כזה איכותי, אמין שלא לוקח הרבה כסף, עושה עבודה טובה כמו של פעם.

    עם ציוד עכשווי ומתקדם לפתיחת סתימות, אינסטלטור שיש לו פתרון לכל בעיה, אחד שיודע להגיד לך בדיוק מהו הפתרון ויודע מתי לצחוק ומתי להצחיק אותך.

    אתה מחפש את בעל המקצוע המושלם, לא כזה שישגע אותך, אחד שיבוא בזמן, שיתן שירות, יקח את מה שמגיע לו ופשוט ילך.

    אתה מחפש את  יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    תמיד מספקים מענה, בכל שעות היום וכמובן גם בלילה במוקד מיוחד המספק מענה 24 שעות ביממה, אם אתה רוצה לקבל מענה מלא נשמח לספק לך אותו.