חייג עכשיו - ייעוץ חינם!
052-593-2696

 אינסטלטור זמין 24 שעות אינסטלטור 24 שעות ביממה שירות חירום  

הכי זולים בארץ מחירים הזולים בארץ בהתחייבות!

ביובית זמינה 24 שעות שירותי ביובית  24 שעות!

שורשים מקווי ביוב  טיפול בשורשים והוצאת שאריות בטון מביוב

20 שנות מוניטין  21 שנים של ניסיון ומוניטין במקצוע כאינסטלטור!

משאבות טבולות החלפת ותיקון של משאבות טבולות

מוקד 24 שעותמוקד לילה 24 שעות: 052-5932696, 052-8082999

שירותי פתיחת סתימות

שירותי אינסטלציה בשבת

 

יש לכם סתימה בצנרת ואתם חייבים אינסטלטור בנס ציונה, אך אתם לא פנויים כל השבוע ורק בשבת יש לכם זמן? מה הבעיה, יש אינסטלטור גם בשבת שיכול לבוא ולעזור בפתיחת סתימות.

 

פעמים רבות אנו נתקלים בבעיה הדורשת טיפול באופן מידי ואם לא תטופל במהרה, תקשה עלינו בחיי היום יום, כגון סתימות בצנרת, פיצוץ בצינור, שורשים בביוב ועוד. בעיות כגון בעיות אלו אינן סובלות דיחוי ולכן יש לטפל בהם בהקדם האפשרי, במיוחד אם חלילה התפוצץ צינור ועקב כך ישנה הצפה בבית ונגרם נזק רב. חשוב למצוא אינסטלטור שזמין 24 שעות 7 ימים בשבוע לטובת מקרי חירום אלו, אך בכל זאת אם מדובר במקרה חשוב שיכול לחכות קצת, אך מפאת עיסוקנו אין ביכולתנו להתפנות לכך במהלך השבוע, חשוב לדעת כי יש אפשרות להזמין אינסטלטור גם בשבת לטובת תיקון הבעיה. האפשרות המעולה הזו נותנת לנו אופציה להתפנות לעיסוקים החשובים בבית הדורשים תשומת לב גם בסופי שבוע ולא לפנות זמן מיוחד או לקחת יום חופש רק בשביל זה באמצע שבוע. אינסטלטור שעובד בשבת נותן לנו נחת וחוסך מאיתנו כאב ראש.

 

אומנם בעיות כמו סתימה בשירותים או באחד הצינורות במערכת לא ממש נעים ודיי דורש התערבות של אינסטלטור כמה שיותר מהר או ביובית בנס ציונה, אך גם אם נצטרך לחכות עוד יום או יומיים עד לסוף שבוע על מנת להזמין אינסטלטור בשבת לטובת פתיחת סתימות, יהיה לנו יותר נוח.

 

פתיחת סתימות לא נמדדת בזמן מסוים, שכן הבעיה יכולה לנבוע מכל מיני גורמים, יכול להיות שיש שורשים בביוב או פשוט עודף ניירות ופסולת שסתמו את הצינור. כל בעיה מצריכה טיפול שונה אשר לוקח זמן תיקון המשתנה מבעיה לבעיה ולכן כאשר אנו מזמינים אינסטלטור לטובת פתיחת סתימות, יש לוודא כי נהיה פנויים כל היום על כל מקרה. בגלל נתון זה שפתיחת סתימות יכולה לקחת זמן מסוים שאינו יכול להימדד בזמן כי הזמן תלוי בבעיה שגרמה לסתימה, יש לפנות יום שלם לטובת העניין. באמצע שבוע מאוד קשה לפנות יום שלם כי מעבר לעבודה במהלך היום, יש עוד דברים חשובים אותם יש לעשות ולכן יום שבת יהיה יותר נוח להמון אנשים.

 

סתימה יכולה להיות בשירותים ולהיגרם עקב נייר טואלט או זריקת פסולת לאסלה שמצטברת וגורמת לסתימה, ויש אפשרות לסתימה בצנרת אשר יכולה להיגרם משורשים בביוב ובהם יש לטפל באופן מיוחד על מנת גם למנוע את חזרתם בעתיד. בכל מקרה שלא יהיה, לא נעים כשיש סתימה ובטח שהעניין מקשה על התנהלות יום יומית ולכן אינסטלטור שזמין 24 שעות 7 ימים בשבוע, יהיה זמין מתי שנצטרך ונוכל להזמין אותו לטובת פתיחת סתימות בהתאם ללוח זמנים שלנו.

 

שירותי אינסטלציה של אינסטלטור ביום שבת נותן פתרון מצוין לאותם אנשים שעסוקים במהלך השבוע ולא מוצאים את הזמן או שאינם יכולים לפנות זמן באמצע השבוע לטובת פתיחת סתימות כלשהן אצליהם בבית ולכן שבת יהיה הזמן הכי טוב בשביליהם להזמין אינסטלטור שיבוא לטובת פתיחת סתימות.

מאת: המומחים לאינסטלציה
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1

תגובות



    פרסומת - יוסף האינסטלטור

    פרסומת

    החדשות של יוסף האינסטלטור

    כמה טוב שנכנסתם לפורטל של יוסף האינסטלטור, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של שירותי אינסטלציה איכותיים במגוון תחומים.

     

    חדש! שירותי חורף, אנחנו כאן בשבילכם במשך 24 שעות ביממה ונספק לכם שירותי חירום וS.O.S בכל שעה ביום. גם אם באמצע הלילה הבית מוצף, הביוב עולה על גדותיו, אין סיבה להיכנס ללחץ, אנחנו כאן לספק לכם מענה מלא בכל שעות היממה. הזמינו אותנו ונגיע כמה שיותר מהר עד עליכם, שירותי חורף 2014 של יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    כמה טוב שנכנסתם לאתר של יוסף רבינוביץ האינסטלטור, נשמח לספק לגם מגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, שירותי ביובית ואינסטלטורים בכל רחבי הארץ.

    אני מבין שאתה צריך אינסטלטור, אחד כזה איכותי, אמין שלא לוקח הרבה כסף, עושה עבודה טובה כמו של פעם.

    עם ציוד עכשווי ומתקדם לפתיחת סתימות, אינסטלטור שיש לו פתרון לכל בעיה, אחד שיודע להגיד לך בדיוק מהו הפתרון ויודע מתי לצחוק ומתי להצחיק אותך.

    אתה מחפש את בעל המקצוע המושלם, לא כזה שישגע אותך, אחד שיבוא בזמן, שיתן שירות, יקח את מה שמגיע לו ופשוט ילך.

    אתה מחפש את  יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    תמיד מספקים מענה, בכל שעות היום וכמובן גם בלילה במוקד מיוחד המספק מענה 24 שעות ביממה, אם אתה רוצה לקבל מענה מלא נשמח לספק לך אותו.