חייג עכשיו - ייעוץ חינם!
052-593-2696

 אינסטלטור זמין 24 שעות אינסטלטור 24 שעות ביממה שירות חירום  

הכי זולים בארץ מחירים הזולים בארץ בהתחייבות!

ביובית זמינה 24 שעות שירותי ביובית  24 שעות!

שורשים מקווי ביוב  טיפול בשורשים והוצאת שאריות בטון מביוב

20 שנות מוניטין  21 שנים של ניסיון ומוניטין במקצוע כאינסטלטור!

משאבות טבולות החלפת ותיקון של משאבות טבולות

מוקד 24 שעותמוקד לילה 24 שעות: 052-5932696, 052-8082999

פתיחת סתימה בכיור עם פומפה

פתיחת סתימות

בוקר אחד אתם מתעוררים וניגשים לאמבטיה לשטוף פנים. פותחים את הברז בכיור והמים מצטברים להם ולא יורדים לביוב... כן, כן, יש לכם סתימה בכיור. נגמר הבוקר... פתיחת סתימות זהו השלב הבא.

מה עושים? הדבר הראשון המידי שאתם מעלים בדעתכם היא להזמין אינסטלטור מומחה בפתיחת סתימות שיפתור את הבעיה. אבל רגע.. אולי הבעיה לא כל כך מסובכת? יש מצב שגם אתם יכולים לטפל לבד במצב.

ברור הוא שבעיית פתיחת סתימות יכולה להיות בכל מקום בבית שיש בו ברז. אם באמבטיה, במטבח או בשירותים ואף במחסן בחצר. פתיחת סתימות במטבח היא די שכיחה בשל שאריות מזון הנשאבות לתוך פתח הכיור.

נביא כאן מספר אפשרויות, או נכון יותר, טכניקות לפתיחת סתימות במטבח ובפתיחת סתימה בכיור בשיטת עשה זאת בעצמך.

מסננת הכיור

דבר ראשון שאותו אפשר לבצע די בקלות וכל אחד מסוגל לכך הוא לבדוק את מסננת הכיור. שלב ראשון בפתיחת סתימות. ניתן לבדוק אם הצטברו שערות או חוטים במסננת ולנסות למשוך אותם באמצעות אצבעות הידיים, מלקחיים או אפילו פינצטה חזקה. לא עזר? נסו השלב הבא.

פתיחת סתימות באמצעות מים רותחים

פנו את הכיור מהמים העומדים. הרתיחו מים ושיפכו אותם לכיור. ייתכן מאוד שתתרחש פתיחת סתימות על ידי המסת הלכלוך באמצעות המים הרותחים. לא עזר? נסו השלב הבא.

הפומפה

בהנחה שיש ברשותכם פומפה, בשלב הזה של פתיחת סתימות, יש למלא  את הכיור במים. לאחר מכן יש להצמיד את הפומפה לפתח הכיור (החור בכיור) ולהתחיל לפמפם תוך שמירת צמידות הפומפה לכיור. הרעיון בפתיחת סתימות כאן, הוא שהלחץ הנוצר כתוצאה מהפמפום יפרק את הסתימה. לא עזר? נסו השלב הבא.

בקבוקי נוזל מיוחדים

קיימים בשוק לא מעט תמיסות נוזליות מיוחדות לפתיחת סתימות. ניתן לרכוש אותן כמעט בכל רשת שיווק. הנוזלים מבוססים בדרך כלל על שילוב של חומצה גופרתית. יש להשתמש לפתיחת סתימות בלבד ולפי הוראות היצרן. חשוב להקפיד על אוורור ולא להיחשף לחומר בעור ובעיניים.

ניתן לנסות להשתמש לפתיחת סתימות באקונומיקה. אולם כדאי בהחלט לנסות להשתמש בחומרים יותר ידידותיים ופחות אלימים כדוגמת סודה לשתייה וחומץ. ניתן לערבב שני חומרים אלו, ולאחר ריקון הכיור משאריות מים, יש להזרים את התערובת אל תוך פתח הכיור. יתכן מאוד שגם חומרים אלו יעזרו בפתיחת סתימות מבלי להסתכן בחשיפה לרעלים.

אינסטלטור

לא עזרו השיטות הנ"ל ו/או אין לכם כוח לנסות לפרק לבד את הצנרת מתחת לכיור? זה הזמן להזמין אינסטלטור לפתיחת סתימות!

 

מאת: המומחים לאינסטלציה
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1

תגובות



    פרסומת - יוסף האינסטלטור

    פרסומת

    החדשות של יוסף האינסטלטור

    כמה טוב שנכנסתם לפורטל של יוסף האינסטלטור, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של שירותי אינסטלציה איכותיים במגוון תחומים.

     

    חדש! שירותי חורף, אנחנו כאן בשבילכם במשך 24 שעות ביממה ונספק לכם שירותי חירום וS.O.S בכל שעה ביום. גם אם באמצע הלילה הבית מוצף, הביוב עולה על גדותיו, אין סיבה להיכנס ללחץ, אנחנו כאן לספק לכם מענה מלא בכל שעות היממה. הזמינו אותנו ונגיע כמה שיותר מהר עד עליכם, שירותי חורף 2014 של יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    כמה טוב שנכנסתם לאתר של יוסף רבינוביץ האינסטלטור, נשמח לספק לגם מגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, שירותי ביובית ואינסטלטורים בכל רחבי הארץ.

    אני מבין שאתה צריך אינסטלטור, אחד כזה איכותי, אמין שלא לוקח הרבה כסף, עושה עבודה טובה כמו של פעם.

    עם ציוד עכשווי ומתקדם לפתיחת סתימות, אינסטלטור שיש לו פתרון לכל בעיה, אחד שיודע להגיד לך בדיוק מהו הפתרון ויודע מתי לצחוק ומתי להצחיק אותך.

    אתה מחפש את בעל המקצוע המושלם, לא כזה שישגע אותך, אחד שיבוא בזמן, שיתן שירות, יקח את מה שמגיע לו ופשוט ילך.

    אתה מחפש את  יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    תמיד מספקים מענה, בכל שעות היום וכמובן גם בלילה במוקד מיוחד המספק מענה 24 שעות ביממה, אם אתה רוצה לקבל מענה מלא נשמח לספק לך אותו.