חייג עכשיו - ייעוץ חינם!
052-593-2696

 אינסטלטור זמין 24 שעות אינסטלטור 24 שעות ביממה שירות חירום  

הכי זולים בארץ מחירים הזולים בארץ בהתחייבות!

ביובית זמינה 24 שעות שירותי ביובית  24 שעות!

שורשים מקווי ביוב  טיפול בשורשים והוצאת שאריות בטון מביוב

20 שנות מוניטין  21 שנים של ניסיון ומוניטין במקצוע כאינסטלטור!

משאבות טבולות החלפת ותיקון של משאבות טבולות

מוקד 24 שעותמוקד לילה 24 שעות: 052-5932696, 052-8082999

שירותי ביובית בהרצליה

שירותי ביובית בהוד השרון

 

שגית ומשה שהתחתנו לפני כחודשיים עברו לגור בדירה בהרצליה. הדירה משופצת, מטופחת ונראית כחדשה, המחיר היה יחסית סביר ולכן שגית ומשה החליטו לקנות אותה. לאחר כניסתם לדירה גילו שגית ומשה כי ישנן בעיות שונות בצנרת הבית אשר באות לידי ביטוי במספר דרכים: סתימות חוזרות ונישנות, רטיבויות שמתחילות להתפתח וריח לא נעים הבוקע מפתחי הביוב שבכיורים.

שגית ומשה נכנסו לפורטל המומחים לאינסטלציה בכדי להזמין אינסטלטור מומחה ומקצועי בעל ביובית לתיקון הבעיה לצמיתות. כאשר האינסטלטור הגיע, הוא ערך בדיקות מקיפות הכוללות גם צילום צנרת בעזרת סיב אופטי זעיר. לאחר אבחנה ובירור של מקור הבעיה האינסטלטור הודיע לשגית ומשה כי הבעיה אינה נקודתית לדירה שלהם ומדובר בבעיה כוללת בצנרת הביוב של הבניין ואמר כי יש צורך להשתמש בביובית בכדי לפתור את הבעיה.

 

מה הבעיה? ולמה ביובית?

 

הבעיה הייתה חדירת שורשים לביוב של צמח הפיקוס אשר נמצא בחצר הבניין של שגית ומשה. האינסטלטור הסביר לזוג הצעיר כי על מנת לפתור את הבעיה יש להיעזר בביובית. הוא המליץ לערב תחילה את ועד הבית בנושא ולהתחיל מיד בפתירתה על ידי ביובית בכדי למנוע החמרה של המצב.

ועד הבית התכנס בכדי לדון בנושא ושם הוסבר לדיירי הבניין המידע הדרוש שמסר האינסטלטור בקשר לשימוש בביובית ולפתיחת הסתימה. הוסבר לדיירים כי הליך פתיחת הסתימה וקטילת שורשים בביוב כרוכה בהזמנת אינסטלטור מומחה שברשותו יש ביובית. הדיירים הסכימו פה אחד והעבודה החלה.

 

מהי ביובית ולמה היא משמשת?

 

ביובית היא כלי רכב שנושא על גבו מיכל גדול. בתחילת התהליך האינסטלטור מסניק מים רבים בלחץ גבוה מאוד על מנת לשבור חלק מהשורשים אשר חדרו לביוב ובכדי לנקות את הלכלוך שהצטבר בהם וגם לסתימה.

לאחר מכן, שואב האינסטלטור בעזרת הביובית כמות מים אדירה מתעלות הביוב ויורד אל הביוב בכדי לקטול את השורשים בעצמו ולדאוג למעבר מים תקין.

לאחר כל התהליך, על האינסטלטור לבצע שטיפת קווי ביוב- זהו תהליך של הסנקת מים בלחץ גבוה מאוד בעזרת הביובית. בהליך זה האינסטלטור מנקה את פתח הביוב ואת צינורותיו ומוודא שאכן פעולת קטילת השורשים בוצעה כראוי.

 

מה המשמעות של ביובית?

 

בעזרת הביובית ניתן לפתור בעיות שונות בצנרת ביוב רחבת היקף או מצומצמת. באם לא נעשה שימוש בביובית ונעשה שימוש בכלים אחרים פחות מתקדמים, יש סכנה כי הבעיה לא תיפתר כראוי ותחזור לאחר זמן מה בהיקף רחב יותר.

הטיפול בביובית הוא חיוני ובעל השפעה רבה. כך בעצם מובטח לדיירי הבניין שקט נפשי, נוחות לאורך זמן, ורמת היגיינה גבוה יותר.

בפורטל המומחים לאינסטלציה תוכלו למצוא אינסטלטורים מקצועיים אשר עובדים על פי אזור מגורים. כל האינסטלטור ברמת השרון מחזיקים בידם את הציוד המתקדם והחדשני ביותר הכולל גם ביובית לפתיחת סתימות ותיקון צנרות.

מאת: המומחים לאינסטלציה
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 2

תגובות



    פרסומת - יוסף האינסטלטור

    פרסומת

    החדשות של יוסף האינסטלטור

    כמה טוב שנכנסתם לפורטל של יוסף האינסטלטור, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של שירותי אינסטלציה איכותיים במגוון תחומים.

     

    חדש! שירותי חורף, אנחנו כאן בשבילכם במשך 24 שעות ביממה ונספק לכם שירותי חירום וS.O.S בכל שעה ביום. גם אם באמצע הלילה הבית מוצף, הביוב עולה על גדותיו, אין סיבה להיכנס ללחץ, אנחנו כאן לספק לכם מענה מלא בכל שעות היממה. הזמינו אותנו ונגיע כמה שיותר מהר עד עליכם, שירותי חורף 2014 של יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    כמה טוב שנכנסתם לאתר של יוסף רבינוביץ האינסטלטור, נשמח לספק לגם מגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, שירותי ביובית ואינסטלטורים בכל רחבי הארץ.

    אני מבין שאתה צריך אינסטלטור, אחד כזה איכותי, אמין שלא לוקח הרבה כסף, עושה עבודה טובה כמו של פעם.

    עם ציוד עכשווי ומתקדם לפתיחת סתימות, אינסטלטור שיש לו פתרון לכל בעיה, אחד שיודע להגיד לך בדיוק מהו הפתרון ויודע מתי לצחוק ומתי להצחיק אותך.

    אתה מחפש את בעל המקצוע המושלם, לא כזה שישגע אותך, אחד שיבוא בזמן, שיתן שירות, יקח את מה שמגיע לו ופשוט ילך.

    אתה מחפש את  יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    תמיד מספקים מענה, בכל שעות היום וכמובן גם בלילה במוקד מיוחד המספק מענה 24 שעות ביממה, אם אתה רוצה לקבל מענה מלא נשמח לספק לך אותו.