חייג עכשיו - ייעוץ חינם!
052-593-2696

 אינסטלטור זמין 24 שעות אינסטלטור 24 שעות ביממה שירות חירום  

הכי זולים בארץ מחירים הזולים בארץ בהתחייבות!

ביובית זמינה 24 שעות שירותי ביובית  24 שעות!

שורשים מקווי ביוב  טיפול בשורשים והוצאת שאריות בטון מביוב

20 שנות מוניטין  21 שנים של ניסיון ומוניטין במקצוע כאינסטלטור!

משאבות טבולות החלפת ותיקון של משאבות טבולות

מוקד 24 שעותמוקד לילה 24 שעות: 052-5932696, 052-8082999

אינסטלטור וביובית לכל הבעיות

הנחתי הטבעית היא שכבר יצא לכם אי פעם בעבר להיתקל במקרה של צורך בפתיחת סתימה בצנרת של הבית. סתימות קורות לכולנו, הן טבע החיים והבתים נתקלים בהן תמיד ביום מן הימים.

פתיחת סתימה היא לא פעולה נעימה כלל, אך כשמדובר בסתימה הנוצרת בביוב או בצורך בשאיבת ביוב – מדובר בפעולה הרבה יותר מורכבת, פעולה הדורשת בשימוש בביובית.

 

ייתכן ולא יצא לכם להיתקל עדיין במונח "ביובית" ועל כן חשוב שניתן קצת רקע והסבר על  מה מדובר, כך שיהיה לכם מושג על מה אני מקשקש. ביובית זהו כלי רכב גדול דמוי משאית אשר על גבו מונח מיכל גדול. כמות האחסון של המיכל מסתכמת ב-20 קוב – כמות אדירה בכל קנה מידה.

אותו המיכל לא בא לבדו, הוא מחובר למערכת שאיבה מורכבת ביותר ומתוחכמת מאוד הפועלת באופן יעיל וחכם תוך שימוש בלחצים של אוויר ומים על-מנת לשאוב את כל הלכלוך והטינופת הדביקה אשר הצטברו בביוב ולא רק – אלא גם לשטוף אותם כליל ולנקות עד תום את האזור.

 

השימוש בביובית מודיעין נפוץ מאוד בעיר הזו, כיוון שישנו ריכוז אוכלוסייה מספיק גדול וכמות בניינים גדולה אשר בכל אחד מהם מערכת ניקוז של ביוב. כאשר רוצים להזמין ביובית במודיעין, נדרש להתקשר לחברת אינסטלציה מוכרת על-מנת לרכוש את השירותים שלה. תוך כמה דקות יגיעו לבית העסק או הבית הפרטי שלנו צוות הביובית, נוסעים על כלי הרכב וידאגו לתפעל את העניינים כך שהסתימה בביוב תפתח או שהשאיבה של הבור עצמו תתבצע בהצלחה. אותו הצוות יידרש לבצע כמה פעולות מעבר להפעלת הביובית עצמה ומערכת השאיבה שלה.

 

ראשית, הם יצטרכו להתאים את פתח המשאבה לפתח הביוב. כיוון שבכל בית צורה, גודל ומבנה ייחודי לביוב, ישנו הצורך בהתאמה של פתח המשאבה בכל פעם מחדש. ההתאמה הינה פעולה פיזית וקשה הדורשת שימוש בלומים, פטישים ומברגים. לאחר שהמשאבה מותאמת היטב לפתח הביוב, תוכל להתחיל להתבצע השאיבה האוטומטית ולאחר סיומה, יצטרכו גם הצוות לדאוג לנקות כל שיירי פסולת ולכלוך שהצטברו כתוצאה מכך.

 

השימוש בביובית מודיעין הינו דבר הכרחי לכל בית עסק או מלאכה, בית פרטי או בניין מגורים השוכן בעיר מודיעין ועל כן אם אתם עונים להגדרה הזו – שימרו לעצמכם עוד היום מספר קבוע של חברת אינסטלציה ממנה תוכלו לקבל את שירותי הביובית במודיעין ותוכלו שלא לדאוג יותר מהעניין בהמשך חייכם.

 

כשאנו מתחילים לדבר על אינסטלטורים מייד עולה לנו התמונה המצחיקה של אינסטלטור הכורע ברך על-מנת לתקן סתימה בכיור וכתוצאה מכך מכנסיו יורדות מעט מטה וחושפות את חריץ ישבנו – ללא מעט אנשים מסתבר שהידע בכל הנוגע לאינסטלטורים מסתכם בדיוק במילים הללו ומעבר לכך אין להם מושג מה עושים אינסטלטורים, איך הם יכולים להיות שימושיים ולמה חשוב לקחת את שירותיהם.

 

על-מנת לבטל את בורותם של אותם אנשים, אני ניגש לכתוב מאמר זה. גם אלו שכן מכירים ומודעים לחשיבות השימוש באינסטלטורים, מומלץ שיקדישו כמה דקות לקריאה של התוכן על-מנת לרענן את הזיכרון ולקבל זווית הסתכלות חדשה ומרעננת על הדברים. הרי אף פעם לא מזיק לקבל פרספקטיבה חדשה מאדם שונה.

 

עבודות אינסטלציה נדרשות בכל בית שעומד על טילו – אחרת, הוא פשוט יקרוס.

אי-אפשר שלא לקלקל דברים לאורך הזמן וגם אם נהיה הכי שמרניים בעולם, עדיין בסוף נמצא את עצמנו עם ברז דולף, כיור סתום, צנרת מפוצצת או דוד שמש הרוס.

לעיתים הנזקים נגרמים אפילו שלא כתוצאה ישירה מפעולה שלנו, אלא הזמן פשוט עושה את שלו והכלים שלנו מתיישנים וישנו הצורך לחדש אותם כך שיעמדו בצורך אותו הם צריכים לממש. על-מנת לדאוג לכל נושא הצנרת ולדברים נוספים – ישנם אינסטלטורים המומחים בתחום אשר בכמה פעולות שנראות לפחות חיצונית פשוטות, אך למעשה מסובכות הרבה יותר – יוכלו לתקן כל בעיה שתצוץ בצנרת הבית.

 

אינסטלטורים לא יודעים לבצע את כל הפעולות הללו סתם כך ככישרון מולד, הם עברו הכשרה מקצועית במכללה או מוסד אקדמאי אחר וקיבלו תעודת הכשרה ומקצוע לפני שיצאו לעולם הפתוח – או לפחות אלו שבאמת מתמחים בתחום.

 

ארצה לפני סיום להתייחס לשורה האחרונה שכתבתי דווקא – לא כל האינסטלטורים שבהם תוכלו להיתקל הם אנשים אמינים אשר באמת עברו הכשרה מלאה ושתוכלו להרגיש בנוח לתת להם את המפתחות לטיפול בצנרת הבית שלכם – לפני שאתם מתחילים לעבוד עם אינסטלטורים – חשוב שתבקשו מהם להציג לכם תעודת מקצוע המוכיחה שהם יודעים בדיוק מה הם עושים, אחרת – לכו תתמודדו לבד עם צנרת מפוצצת יומיים אחר שהאינסטלאטור ביקר בביתכם.

מאת: המומחים לאינסטלציה
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1

תגובות



    פרסומת - יוסף האינסטלטור

    פרסומת

    החדשות של יוסף האינסטלטור

    כמה טוב שנכנסתם לפורטל של יוסף האינסטלטור, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של שירותי אינסטלציה איכותיים במגוון תחומים.

     

    חדש! שירותי חורף, אנחנו כאן בשבילכם במשך 24 שעות ביממה ונספק לכם שירותי חירום וS.O.S בכל שעה ביום. גם אם באמצע הלילה הבית מוצף, הביוב עולה על גדותיו, אין סיבה להיכנס ללחץ, אנחנו כאן לספק לכם מענה מלא בכל שעות היממה. הזמינו אותנו ונגיע כמה שיותר מהר עד עליכם, שירותי חורף 2014 של יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    כמה טוב שנכנסתם לאתר של יוסף רבינוביץ האינסטלטור, נשמח לספק לגם מגוון רחב של פתרונות אינסטלציה, שירותי ביובית ואינסטלטורים בכל רחבי הארץ.

    אני מבין שאתה צריך אינסטלטור, אחד כזה איכותי, אמין שלא לוקח הרבה כסף, עושה עבודה טובה כמו של פעם.

    עם ציוד עכשווי ומתקדם לפתיחת סתימות, אינסטלטור שיש לו פתרון לכל בעיה, אחד שיודע להגיד לך בדיוק מהו הפתרון ויודע מתי לצחוק ומתי להצחיק אותך.

    אתה מחפש את בעל המקצוע המושלם, לא כזה שישגע אותך, אחד שיבוא בזמן, שיתן שירות, יקח את מה שמגיע לו ופשוט ילך.

    אתה מחפש את  יוסף רבינוביץ האינסטלטור שלך.

    תמיד מספקים מענה, בכל שעות היום וכמובן גם בלילה במוקד מיוחד המספק מענה 24 שעות ביממה, אם אתה רוצה לקבל מענה מלא נשמח לספק לך אותו.